Direktlänk till inlägg 4 september 2014

En helt jävla vanlig onsdag.

Av C - 4 september 2014 00:33

Min yngsta föddes på en onsdag, och sen dess tänker jag alltid på minuterna efter att hon föddes på onsdagar, det är med väldigt blandade känslor då förlossningen var ganska traumatisk.

Men nu blir det inga fler barn, det räcker med två....Fast lite sugen blir man ju på en trea, vore ju så mysigt med en lillebror! Men det är så jävla opraktiskt med tre barn? Bara det att åka bil med tre bilstolar.. det får inte plats i våran bil...och istället för två ungar att hålla reda på i affären, på badhuset och även hemma.. Nej jag är så glad över mina vackra och underbara barn. Det får räcka med dom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 22 oktober 2014 00:34

Ångesten ligger enda upp i halsen, jag vill bara skrika rakt ut. Jag orkar verkligen inte mer. Jag har världens underbaraste man. Men han förstår inte när han sårar mig, han förstår inte att hans handlande och ord påverkar. Ibland önskar jag att jag ...

Av C - 12 september 2014 16:06

Dra åt helvete vad förbannad jag är på livet i allmänhet. Jag är så galet trött på M. Är så arg och frustrerad att jag vill slå sönder hela världen, jag gråter av ilska och går sönder inombords och han tror att ett simpelt förlåt räcker. Han kla...

Av C - 10 september 2014 09:48

Hela familjen ligger sjuka. Det går väl an att M och jag är sjuka, men det är jobbigt för barnen, speciellt E som är så liten. Det blir inte mycket sömn på nätterna för det är alltid ett barn som vaknar ledset, M och jag turas om med att trösta, vys...

Av C - 6 september 2014 05:37

Fy tusan för förkylda ungar. Fy tusan för förkylda mammor! E och N har vaknat i skift inatt, E vaknade sen vid 4.30 skitpigg och krånglig. Lagom tills hon somnade om vaknade N och tyckte det var morgon.. Precis vad jag ville! Gå upp 5.20 på en lördag...

Av C - 3 september 2014 02:13

Det är så fantastiskt med barn...innan man fått barn så uppskattar man inte saker ordentligt. Man uppskattar inte att faktiskt få sitta och skita i lugn och ro utan en unge som bankar på dörren och ropar mamma, en make som tjatar på ungen att låta ma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards